Wat zijn de openingstijden van partsplan? |
Met welk browserprogramma kan ik in partsplan werken? | Mijn inlogcode is geblokkeerd, hoe krijg ik weer toegang tot partsplan? |
Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen? |
Kan ook mijn bedrijf toegang krijgen tot partsplan? |
Kunnen meerdere medewerkers van mijn bedrijf tegelijk in partsplan werken? | Hoe kan het dat ik regelmatig de melding "Deze sessie is verlopen" krijg? |
|
Vraag: Wat zijn de openingstijden van partsplan? Antwoord: Het onderdelenbestelplatform partsplan is 7 dagen per week bereikbaar van 6.30 tot 23.00 uur. De telefonische helpdesk van partsplan is bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 18.00 uur |
- omhoog -
|
Vraag: Met welk browserprogramma kan ik in partsplan werken? Antwoord: partsplan werkt alleen in combinatie met Microsoft Internet Explorer versie 5.5 of hoger. Indien u een oudere versie van dit programma gebruikt dient u dit eerst te upgraden. Dat kan bijvoorbeeld via de internetsite www.windowsupdate.com. U kunt géén gebruik maken van partsplan via andere browserprogramma's zoals Netscape Navigator, Firefox of Opera. |
- omhoog -
|
Vraag: Mijn inlogcode is geblokkeerd, hoe krijg ik weer toegang tot partsplan? Antwoord: Als u driemaal met een fout heeft gemaakt bij het invullen van de inlogcode en wachtwoord wordt uw inlogcode automatisch geblokkeerd. Neem contact op met de helpdesk om de de inlogcode te laten deblokkeren. |
- omhoog -
|
Vraag: Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen? Antwoord: Neem contact op met de helpdesk van partsplan. Zij kunnen u ondersteunen bij mogelijke inlogproblemen. |
- omhoog -
|
Vraag: Kan ook mijn bedrijf toegang krijgen tot partsplan? Antwoord: partsplan is een centrale inkoop- en IT organisatie met als core business het verzorgen van de inkoop van schadeonderdelen en de daarbij behorende logistieke automatisering voor schadeherstelbedrijven. Indien u van mening bent dat partsplan-toegang ook voor u van belang kan zijn, dan kunt u hierover contact opnemen met partsplan. |
- omhoog -
|
Vraag: Kunnen meerdere medewerkers van mijn bedrijf tegelijk in partsplan werken? Antwoord: Ja. Op verzoek zal het mogelijk zijn om per bedrijf meerdere inlogcodes te ontvangen, zodat meerdere gebruikers binnen uw bedrijf tegelijk in partsplan kunnen werken. Deze keys krijgen dan allemaal toegang tot alle dossiers van uw bedrijf. Uiteraard kan een dossier slechts door één gebruiker tegelijk worden bewerkt. Als een tweede medewerker bij u dus op hetzelfde moment een dossier wil openen waar zijn collega op dat moment in bezig is, zal het systeem dit aangeven. De tweede medewerker kan dan het dossier dan alleen raadplegen, maar er geen wijzigingen in maken, totdat de eerste medewerker het dossier weer verlaten heeft. |
- omhoog -
|
Vraag: Hoe kan het dat ik regelmatig de melding "Deze sessie is verlopen" krijg? Antwoord: Zodra u bent ingelogd in partsplan mag u geen gebruik meer maken van de "Terug"- of "Back"-button van uw browser. Elke pagina die u verlaat is onmiddellijk verlopen. Dit heeft te maken met het achterliggende beveiligingsconcept. Indien u een eerder bezochte pagina opnieuw wilt inzien, dient u deze pagina altijd via het partsplan menu opnieuw op te roepen. Waar u ook moet moet letten is dat u slechts 1x hoeft te klikken op links en knoppen (dus niet dubbelklikken!) Sessies met de centrale partsplan servers verlopen ook direct wanneer twee personen tegelijk met dezelfde key in het systeem inloggen. Wilt u met meerdere personen tegelijk in partsplan kunnen werken, dan heeft u daarvoor extra keys nodig. Extra keys kunt u aanvragen via uw schademanager of door een mailtje te sturen naar info@partsplan.nl. |
- omhoog -
|
- omhoog -
|
|